تنظیمات پیامک های پرداخت موفق

 تنظیمات پیامک های پرداخت موفق

فهرست مطالب

 

مقدمه

همانطور که میدانید آی نوتی امکان پرداخت از طریق کد USSD را برای کاربران خود فراهم کرده است. لازم به ذکر است که منو پرداخت بسیار پر کاربرد بوده و جزو اصلی ترین منو های کد USSD می باشد.
اگر پیش از این از طریق کد USSD عملیت پرداخت را انجام داده باشید مشاهده می کنید که پس از پرداخت موفق پیامکی به صورت خودکار برای خط شما ارسال خواهد شد که مشخصات تراکنش در آین ذکر شده است.
به تازگی آی نوتی امکانی را در قسمت مدیریت کد USSD قرار داده است که با استفاده از آن می توانید متن دلخواه خود را پس از پرداخت موفق برای کاربر ارسال کنید. برای این که شما متن مورد نظر خود را در پنل ذخیره میکنید سپس بعد از پرداخت موفق کاربر به صورت خود کار از طریق پیامک متن را دریافت خواهد کرد.

نکته: توجه داشته باشید در صورتیکه متن پیامک مورد نظر خود را در این فرم ثبت نمایید، هزینه ارسال هر پیامک پس از پرداخت موفق کاربر بر روی کد دستوری شما، از پنل کاربری شما کسر خواهد شد.
حداقل شارژ مورد نیاز برای استفاده از این سرویس 50 هزار ریال است و اگر موجودی پنل کاربری شما از این میزان کمتر شود سیستم بطور اتوماتیک پیامک پیش فرض را برای کاربران شما ارسال میکند .

با سه اولویت متن پیامکهای پرداخت را تغییر دهید

  1. اولویت اول: تنظیم پیامک بر روی یک منو خاص ، در این شیوه هر پرداخت موفق بر روی منو مورد نظر با متن تنظیم شده اختصاصی آن منو ارسال میشود .

  2. اولویت دوم: تنظیم پیامک بر اساس نوع پرداخت ، در این شیوه هر پرداخت موفق از شیوه انتخاب شده از متن تنظیم شده آن شیوه استفاده میکند ، مثلا کلیه پیامکهای منوهای فرم سریع یا کلیه پیامکهای منوهای پرداخت وجه مستقیم .

  3. اولویت سوم: تنظیم پیامک عمومی برای همه پرداختها ، در این شیوه هر پرداختی که پیامکی برای آن در سطوح اول و دوم تنظیم نشده باشد از این تنظیم استفاده خواهد کرد .

    در نظر داشته باشید به انتهای تمامی متون پیامکی شما رسید زیر به صورت پیش فرض اضافه میشود و هزینه آن بر روی پارت پیامکی شما محاسبه میگردد ( در متن زیر کد تراکنش و مبلغ متغیر میباشد ) :
    کدتراکنش:1234567
    مبلغ:999,999,999ریال
      https://inoti.com

نحوه تنظیم متن پیامک پردات موفق

برای تنظیم این فرم کافیست وارد پنل کاربری شده از داشبرد سمت راست منو خدمات سپس به ترتیب زیرمنو‌های خدمات USSD >> مدیریت کد USSD را انتخاب کنید.


در پایین صفحه مدیریت کد USSD دکمه قرمز رنگ "تنظیمات پیامک های پرداخت" را انتخاب کنید.


در صفحه باز شده جهت تنظیم پیامک برای هر منو که اولویت اول می باشد کافیست دکمه " افزودن " منو مورد نظر خود را دراین کادر انتخاب کنید.

در این مرحله متن دلخواه خود را بنویسید و در آخر روی دکمه "ثبت و ذخیره" کلیک کنید.

در کادر پاینن صفحه " تنظیم پیامک برای هر نوع پرداخت " که اولویت دوم می باشد قرار دارد. می توانید متن دلخواه خود را به صورت مجزا برای منو های  پیامک پرداخت وجه مستقیم،  پیامک پرداخت منوها، پیامک پرداخت سبد خرید،پیامک پرداخت وب سرویس،  پیامک پرداخت رزرو و نوبت دهی و پیامک پرداخت فرم های سریع در کادر متن پیامک بنویسید و در آخر دکمه  "ذخیره تغییرات" را انتخاب کنید. در این صورت پس از پرداخت موفق در هر منو متن تعیین شده برای کاربر پیامک می شود.

تنظیم پیامک عمومی برای تمام انواع پرداخت ها ماننده مراحل قبل می باشد کافیست متن مورد نظر خود را در کادر بنویسد و دکمه " ذخیره تغییرات " را انتخاب کنید تا هر پرداختی که پیامکی برای آن در سطوح اول و دوم تنظیم نشده باشد از این تنظیم استفاد کند.

دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

آمار مشتریان

آی نوتی از نگاه آمار

خلاصه آمار فروش خدمات آی نوتی در یک نگاه


1,062,999
مجموع کاربران
35,397
رزومه ساز iAM
28,160
سرویس اشتراک ویدئویی eNama
به زودی
پاساژ مجازی FSR